tirsdag 3. mai 2011

Kosebukser til snuppa

Har alltid likt sånne busker, så tenkte jeg måtte prøve å sy en selv:-) Mønsteret er fra S &S, det samme er det supermyke røde chenillestoffet. Har aldri sydd i en glidelås før, men det gikk nå på et viss etter en del prøving...;-)


Søt glidelåsblomst


Joggebukse i str 86, mønster fra S&S og prikkete jersey fra Textart. Synest denne var megasvær, men får spare den til snuppa begynner i barnehagen til høsten:-)
Har kjøpt Meedom boken, så får vel snart prøve meg på den, men er ganske så behagelig når mønsteret allerede er klippet ut:-)

1 kommentar:

  1. Hei Mollemor! :-) Så kjekt at du vil følga med vidare! Tusen takk for fin kommentar inne hos meg! Veldig fin blogg du har òg. Her kan eg få inspirasjon til kreative prosjekt ser eg. Denne joggebuksa var jo berre heilt herleg :D Og ja, eg anbefaler rabarbraoppskrifta på det varmaste!

    SvarSlett