mandag 3. oktober 2011

Hentesett til en liten prinsesse

Fikk forespørsel fra en venninne om jeg kunne lage et hentesett som hun skulle gi i gave til sin søsters baby som enda ikke har sett dagens lys.
Siden jeg hadde litt tidspress (termin var 1 oktober) fant jeg ut at det gikk kjappere å hekle enn å strikke.
Er andre gangen jeg lager dette settet, og liker det veldig godt.
Synest sokkene ble litt "glisne", så de er foret med myk fleece.
Settet ble levert på onsdag, så nå kan babyen bare komme! Håper på et lite actionbilde etterhvert:-)
Mønster fra Sandnesgarn, heklet i babyull fra Dalegarn



3 kommentarer:

  1. Så utruleg fint!! :) Du er berre så flink! Eg må øva, øva, øva ser eg! ;) Hihi. Herleg farge ♥ Klem Lina

    SvarSlett
  2. Hei!
    Eg leiter etter ei fin oppskrift på hekla hentesett. Så kom eg over babyjakka du hadde hekla. Det står at oppskrifta er frå Sandnes garn. Veit du kva hefte det er i? Eg strevar med å finne oppskrifta på Sandnes garn. Kunne du hjelpt meg? Venleg helsing Eli Maridal

    SvarSlett