onsdag 25. januar 2012

Litt flere kjoler.

Av ulike grunner har det ikke blitt noe særlig med sying de siste månendene, men noen kvelder har jeg likevel fått satt meg ned og tråkket på pedalen:-)


Først en kjole som jeg gledet meg lenge til å sy! Alvestoffet ble jeg forelsket i første gang jeg så det, det måtte jeg bare ha! Det er fra Michael Miller og er kjøpt på Etsy.com. Blondestoffet til armene er fra S&S og mønsteret er fra Minikrea.
Snuppa var fornøyd:-)
SMIIIIL:-))



Denne har jeg sydd på oppdrag fra en veninne, som skulle gi den videre til sin datter.De har valgt ut fargene selv, og den brunfargen var bare kjempelekker! Stoffet er myk, deilig chenille fra S&S, og mønsteret er mitt kjære Onion 2035, igjen! Hetten har jeg bare tegnet av etter annen annen kjole.
Denne er sydd i fleece fra S&S. Den ser veldig klumpete og skeiv ut på bildet, men er faktisk akkurat samme mønsteret som kjolen ovenfor. Dårlig bilde og utolmodig fotograf, så det ble så som så med danderingen;-)

2 kommentarer:

  1. Kjempe flotte kjoler!! Den brune var rett og slett nyyydelig <3

    SvarSlett
  2. Herlige kjoler! Men den brune er min favoritt også ja!

    SvarSlett